Måndag

Sömnlös i Möckerta 😴
 
Jag har vaknat hundrasjuttioelva gånger inatt. 
 
Myrkrypningar, känt mig varm, drömt tok. En vända vaknade jag av att fjanten vrålskällde där nere. 
 
Drömmarna  har varit allt ifrån att jag försov mig när jag ska åka till Medevi på biathlon, till att ha hittat en utsvulten påfågel som sen blev en hund och min mormor och morbror va med i drömmen och sen var det ett ödehus och en gammal bil som inte funkade. Någon som såg ut som Peter Stormare skulle hjälpa mig öppna motorhuven med hjälp av en ståltråd.
 
Det blir en lång dag idag. För nu ger jag upp tror jag och tar frukost. En hel balja kaffe kommer nog att behövas för att vakna. 
 
Godmorgon då
Mitt startnummer på lördag.
 
 
Jo men gomorron då

Kommentarer
Postat av: Marianne

Såna nätter är värdelösa, jag hade en sån i natt, man är ju som en zombie halva dagen...blä!

2019-08-13 @ 22:33:26
URL: http://https://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0