Måndag

Hrmmm
 
Jodå, jag kanske inte hade explosiviteten att köra skiten ur mig. Men jag är seg. 
 
Drog iväg på fastande mage. Inget ätbart i den iaf. Hade bara druckit lite för o ta min medicin typ. 
 
Planen va explosivt i 25 km. 
 
Hååååhum. Nåja. 
 
Vid punkten att vända hemåt igen ville jag bara en liiiten bit till. När jag kom till den vändpunkten kände jag att näää jag kör. Så jag fortsatte. Och när jag kom till punkten jag skulle svänga hemåt så var jag i ett Flow så jag fortsatte till nästa avtagsväg när jag ändå höll på. 
 
Sååå 52,55km trampade jag ihop. Innan frukost. Och frukost var det inte läge för när jag kom hem. Nej då var det en snabb dusch, käka lunch direkt o så dra till stan på föreläsning. 
 
En föreläsning som jag redan sett 🙈
 
Haha meeen så dumt. O det bästa av allt. Den handlar om demens. 😂
 
Eller nära anhörig till ung dement. Nåja, repetition är väl alltid bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0