Lördag

Huvudvärken från helvetet slog till igår. 
 
Jag var till stan. Kollade mässan en sväng. Kände mig lite off redan då o gick som i dimma med en hjärna som var typ avstängd tror jag. Handlade och åkte hem. Kände mig däven och tung i skallen så jag tog smögenklämman jag köpte på mässan med mig upp i sängen och käkade den där. Slocknade sen o sov som en klubbad. Tills jag vaknade vid niotiden och hade sååå ont i huvudet att jag mådde illa. 
 
Piller, kaffe för koffeinet skull och en banan o så fixa djuren så snabbt jag kunde i det tillstånd jag var. Sen låg jag så stilla jag kunde i ett nersläckt sovrum med kudden över huvudet för att stänga ute ljud och ljus. För även det lilla ströljus som sipprade in var tillräckligt. 
 
Skulle ställa larmet på mobilen men mådde så illa av ljuset att det var hart när omöjligt. 
 
Kände sen pillernas kamp mot värken pulsera  i vågor av värk som fadeade bort och kom tillbaka.
 
Vaknade tidigt i morse o värken var nästan borta. Den ligger o lurar under ytan men diklofenak håller den stången för nu. 
 
Snart dags att jobba. 
 
Hatar 12-22 passen. Ännu mer en sån här dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0