Lördag 2

Jag funderar om jag har nåt skit på G. 
 
Tog cykeln till mina jobb före rasten och orken fanns bara inte. Totalt slut av ingenting. Brukar väl orka kyrkbacken utan problem men jag fick växla ner. 
 
Jag har ju ätit min medicin nu som man ska. Då borde det ju kännas bättre - inte sämre. Därav att jag undrar om förkylningen som alla andra verkar fått också tänker bryta ut på mig. 
 
Jag känner att huvudvärken lurar strax under ytan igen. Den försvann ett tag efter att jag hann vila middag på en lucka mellan jobb. Lyckades nog slumra till också. 
 
Har petat i mig två diklofenak sen jag kom hem. Och kvällsfika. Mannagrynsvälling och en ostmacka gjord på hönökaka.
 
Migränaura i kroppen. 
 
Natta djur och sen blir det nog sängen helt ärligt. Jag vaknade ju alldeles för tidigt i morse men jag antar att jag hade sovit färdigt. Jag hade ju ändå sovit i över 9h. Trots min huvudvärk som höll mig vaken länge fick jag alltså ihop såpass. Ja lägger man sig 18.30 sååå blir det så.
 
Planen imorrn ÄR cirkelträning efter jobbet. Hoppas jag mår bättre då. Men ryggan är packad med träningskläder och inlagd i bilen. 
Kakor passar väl som motvikt till träning 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0