Jag får ju skämmas

Sorry för noll och ingen uppdatering. 
 
Vad ska jag skylla på? Livet kanske. 
 
 Instagram storys visar för tillfället lite mer av vad som pågår i mitt liv. Men det är ju inte heller hela sanningen.
 
Igår var jag iaf o tränade. Sista efitpasset för säsongen. Det skulle nog komma ett par pass på sommarschemat men långt dit. 
 
Jag har en grym träningsvärk. Och idag slog det mig att min dåliga syreupptagningsförmågan som jag frustrerat svurit över att det känts som jag tappat mer o mer beror på anemi såklart. 
 
Jag ska äta B-12 och folacin men har tvärslut av det. Receptet är slut också. Men där är såklart förklari gen till att jag inte orkat ta i o ens fixa uppvärmningen utan att börja flåsa. Så lätt när man kommer på det. 
 
Får ta tag i det snarast. 
 
Har ju faktiskt fått tillbaka alla symtom på anemi. Så dumt att jag inte kopplat träningsfrustrationen med det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Äntligen, hehe!
Ibland behöver man pausa, men du vad dumt att du inte förstått orsaken till din trötthet förrän nu.

2019-04-17 @ 14:21:42
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0