Tuesday

Tog fjanten på en skön skogspromenad. Vi hade nog längtat dit lika mkt båda två.. Jag med bildögonen aktiverade. Alltså fick mobilkameran jobba lite. 
 
Jag hittade blommande linnea nu. De ska inte blomma så här års. Men inget är som det ska iår iaf så. Slängde mig på backen för att komma i nivå med de yttiga pyttiga blommorna. Och landade visst på skogsmyrornas E18 eller nåt. Haha man får lida för konsten ibland.
 
Bildbloggen har bilderna. 
 
Här kommer en sammanfattning från insta bara. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Linnea är så fina, men jag ser de sällan numer.
Inte har jag hittat nån svamp heller....

2018-09-26 @ 18:16:25
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0