Torsdag

Galet trött ikväll. Borde lägga mig typ nyss. Lång arbetsdag och sen hem en snabbis bara för att rasta hunden innan jag for vidare till brorsan på kalas. 
 
Blåste värsta stormen typ på dan. Men envisa tjurskalliga jag cyklade runt till mina brukare ändå. Motvind och uppförsbacke är sisådär lagom kul dock. Men hey, jag tog det som pulshöjande träning. 
 
Jag hann med att leka lite också. Vackra färger såhär på hösten och inspirerad av en vän och ett instagraminlägg knåpade jag lite..
 
Utanför skolgården står en cykel lämnad. Den har stått där ett tag o idag fastnade den visst också på bild. 
Jag var tvungen att få va lite putslustig också.
Ja sorry för min sjuka humor. 
 
Det kan hända att några fler bilder från idag hamnar på bildbloggen: kilroywashere.blogg.se
 
Sen tänker jag ta kväller för jag är äckligt trött faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Du hann med lite lek också, jag gillar din humor, min äldsta son håller alltid på och leker med orden sådär, han är grym, jag är ganska snabbtänkt, men inte som ni.

Svar: Ska erkänna att den där klurade jag på ett tag. Visste bara att nånstans fanns det nåt vitsigt att säga om den.
Kalla mig M

2018-09-21 @ 07:39:49
URL: http://marrresmams.blogg.se
Postat av: Marianne

Jo men du klurade ut något iallafall;)

2018-09-22 @ 12:15:54
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0