T som i tisdag och träning och

Så var träningshösten officiellt igång. 
 
Ett pass step/styrka avklarat ikväll. Jag har aldrig testat step up förut så det var lite svårt att hänga med i svängarna mellan varven. Lite tilt kan man säga att det blev på hjärnkontoret. Men på det igen och då går det nog mkt bättre. 
 
Det kommer inte finnas några ursäkter för minst ett pass i veckan då det är roliga pass varje dag mellan måndag och torsdag..
 
Stannade på vägen hem för att fånga den vackra solnedgången. Ja idag igen var det en vacker solnedgång. 
 
I går på jobbet fick jag se en så vacker bukett rosor hos en mottagare av hemtjänst. Jag blev inspirerad och köpte hem två knippen igårkväll.
 
För om jag inte unnar mig själv livets vackra ibland. Vem ska då göra det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0