Sunday part 2

Nu när jag röjer o plockar så dyker saker upp. 
 
Den här tavlan som jag målade för 2 år sen. Skulle väl ha ramat in den o hängt den nånstans kanske.
 
Den kommer från en meditationsövning där vi skulle måla känslorna vi hade efter att ha blivit guidade genom en massa rum med färger. Ett av rummen innehöll en bioduk o jag såg Titanic sjunka så den bara måste ner på duken kände jag när vi fick sätta igång med det kreativa efteråt.
 
På 3 dagar har jag plockat nästan 4 kg kantareller. 
Ja jag har allt orensat. Vet vad jag har o roa mig med nudå. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Men åh va vackert du målar 😍

Svar: Tack. Jag målar ytterst sällan men tänker ibland att jag ska ta tag i målandet. Har inte blitt så mkt än.
Kalla mig M

2018-09-17 @ 11:01:43
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Bea

Men så fuktig du är! Jättefin tavla 😍 Jag är jätteduktig på streckgubbe jag 😋
Sambon däremot... han är riktigt duktig och vi har flera av hans tavlor uppsatta 🤗
Så rama in den där du och sätt upp den! Alldeles för fin för att inte pryda en vägg.

Svar: Problemet är att mina väggar är rätt fulla redan 😂
Kalla mig M

2018-09-17 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0