Ooo en sån dag

Tänk att jag åkte hem igårkväll med vissa föraningar.
 
Och jo men visst. Jag känner mina löss på gången. Eller nåt sånt.
 
Hade sett fram emot att få jobba med en kollega men si, så blev det nu icke. Då någon annan kock hade rört med sleven i grytan alldeles väldeliga. 
 
Genomskinligt men jag låtsas som det regnar. O idag behövde jag inte ens låtsas på regnabiten. För det har minsann varit höstlikt värre idag. Bilden först i inlägget är från min hemresa. Lyckades fånga den lilla strimman himmel i den våta asfalten.
 
Ledig kväll och hela morgondagen. Sen väntar ett mastodontschema med en hel massa pass på raken. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja fy vilket höstrusk vi har fått till oss nu.
Kan ju vara mysigt på sitt sätt, men det tar emot att gå ut när det blåser och regnar så mycket som det gör!

Hoppas du kan vila ut under din ledighet!!

2018-09-26 @ 19:35:53
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0