Onsdag

Åkte till stan efter jobbet. 
 
Nåja, först tog jag en liten powernap i soffan.. SEN åkte jag till stan. Behövde handla en present till brorsonen som fyller 6 år i morgon. 
 
Lastade in fjant i bilen och gjorde två flugor på smällen samtidigt  
 
En promenad på nya ovandrade stigar. Eller iaf inte vandrade för fjanten med mig nångång. 
Målet var såklart att hitta nya motiv att fånga. 
Jag gillar tågräls. Kanske också en symbol för frihet. 
 
Jag har insett att frihet är en förbaskat viktig detalj för mig. 
Sen affären. Lego funkar alltid och Ica har Lego. Bäst jag gick där så ringde brorsan och påpassligt behövde hemhandlat. Så min kväll blev betydligt mkt längre hemifrån än planerat.. För jag fick åka förbi med mjölk, yoghurt och bröd. Och blev kvar till kvart över alldeles för länge. 
 
Imorgon väntar en lååång arbetsdag och sen barnkalas så nu tänker jag inte göra så mkt mer än vad nöden kräver o sen godnatt typ. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken tur brorsan hade då? Men kanske inte samma tur för dej...

2018-09-21 @ 07:36:49
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0