Friday

Dotra kom hem en snabbis. Hon blev uttråkad o ville att vi skulle hitta på något. Så vi drog till V-ås tog en långfika och sen bio. 
 
Oceans eight. Helt ok film och det var inte tråkigt en minut medan vi satt där. 
Bakgrunden till fotbilden är att det satt nå folk längst fram o fotade sina fötter mot bioduken när filmen började. Så när vi var nästan ensamma kvar i salongen flög fan i mig och jag gjorde också en sån bild. Hahaha
 
Sen åkte hon hem igen för idag har hon andra planer. 
 
Domkyrkan såg så fin ut i mörkret att jag var tvungen o fota. E fotade mig medan jag fotade domkyrkan. Hahaha men fick aldrig nåt bildbevis på det. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja, nu är det slut med fötter mot stranden då får man hitta på något annat :)

Mysig mamma-dotter-dag

2018-09-02 @ 11:38:57
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0