Friday

Vad gör man med en ledig dag? 
 
Mja, man kan ju börja den med att följa farsan till ögonmottagningen för en ögonbottenlysning. Det är inte att rekommendera att man kör bil på sisådär 2h efter. 
 
Sen tog jag en promenad med fjanten. Lät han få bestämma promenadväg till att börja med och hittade kantareller. 
Så här glad blir man visst när man får välja väg o får beröm av mami för att man leder henne till skogens guld. 
 
Sen bestämde jag fortsättningen och hittade massa mer svamp. 
 
Exet var över o hämtade några reglar o rör. Han fick hjälpa mig bära in en bokhylla från uthuset och bära ner en säng från övervåningen.
 
Har man inte jobb så skaffar man sig. Nu måste jag möblera om i vardagsrummet. Och städa dotras gamla rum så det kan få bli gästrum. Men jag har ju hela helgen på mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0