Trevlig tisdag

Förra veckan bestämde vi att vi skulle ses idag. 
 
Vaknade i morse o regnet skvalade ner från en jämngrå himmel.
 
Jobbade mina timmar. Kortdag idag så strax efter 12 drog jag mot huset på prärien och min vän. Fjantens fd matte. 
 
Fika o lite snack om allt och inget innan vi drog på oss regnkläderna o kopplade hundarna. 
 
Jag var bara tvungen o fånga stunden. Där de gick sida vid sida som om de inte varit ifrån varann alls.
 
När vi kommit ifrån den trafikerade vägen släppte vi dem men det var inget tokspring alls. De skötte sig med bravur båda två. 
Bilden är kraftigt beskuren och lite redigerad men tyvärr rätt blurrig.
 
När vi kom hem igen så blev det lite bebisbus. Jag såg till att ytterligare en unge kommer att kalla mig busMalin.😁😁
 
Fjanten fick en leksak som han genast modifierade. Det är visst modernt med kuperad svans på ikearådisar 😂😂
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Finingarna ❤️

2018-10-31 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0