Sunny sunday

Fota djur är inte alltid helt lätt. Tålamodsprövande indeed. 
Av en någorlunda okej bild finns minst 20 som inte är okej. 
 
Fick på vinterdäcken idag. Exet kom förbi o hjälpte mig. Inte helt oproblematiskt. Men nu sitter de där iaf.
Skulle behöva få på däcken på min andra bil som är den jag egentligen ska åka. Men det var tomt på luft i minst ett. Punka eller kass ventil. Har jag tur är det bara ventilen. Exet hade fått återanvända de gamla när han la dit de nya däcken på fälgarna förra hösten.
 
Men vi tar det en annan gång. Måste ändå beställa en framvagnsinställning på verkstad också.
 
Ikväll åker jag o firar brorsan som fyller. Tårta såklart. Mums

Kommentarer
Postat av: Marianne

Djur är verkligen inte lätt att fota, så fort man tar upp kamera så är det kört ;)
Du har tur du, jag frågade J om hjälp med däckbyte, och naturligtvis skulle det diskuteras lite (bara lite) innan han sa ja...

2018-10-29 @ 15:26:25
URL: http://marrresmams.blogg.se
Postat av: Marie

Men första bilden alltså 😍

Jag fick på vinterdäcken idag på min bil. När vi köpte den i somras så fick vi inte med låsbulten, så R fick åka tillbaka till bilhandlaren som hade nån universal. Sen kunde han byta själv. Vill inte betala något för det då han ändå kan.

Nu kör vi säkert i vinter tycker jag! Både du och jag!

Svar: Bilden är kraftigt beskuren men en av de bästa ifrån fotostunden.
Kalla mig M

2018-10-29 @ 20:35:57
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0