Sovmorgon

Mmm jag somnade i soffan igen igår. Kom sent i säng på riktigt.. 
 
Larmet snoozades några ggr såå jag kom upp sent.
 
Vaknade med nackspärr. Kände föraningar om det redan igår. 
 
Har letat efter min halsduk men den ligger på nåt riktigt bra ställe tydligen. 
 
Sen frulle . Brunch kanske det kallas då iofs. 
 
Mannagrynsvälling, kaffe och en delikatessknäcke. Ja jag har glömt köpa hem mjukt bröd. Va sugen på skinka som pålägg också men samma där. Bara slut kvar.
 
Ser inte alls fram emot jobbhelgen.
 
Känner att mitt humör är lite sådär. Pms i guess. 
 
O där tog jag en klunk av kaffet och fick en suicidal fluga på köpet. Den hade dränkt sig i kaffet. Blärk. Nog för att protein är bra men na. Äter hellre nåt annat kött isåfall. 
 
Hepp hepp. Jag fnular vidare på hur jag ska göra med bloggen och lösen. Är bara en känsla jag har.
 
Nu ska jag förbereda innan jag åker o jobbar.
Slänger in en bild från i tisdags 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du får en bra arbetshelg i alla fall. Antar att jag också har en släng av PMS just nu då jag är tjurig mot allt och alla här hemma ungefär..

2018-10-06 @ 13:04:49
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Fy fasen för nackspärr...Du får skaffa en back on track schal, de är jättesköna att vira in sej i när man har ont någonstans.

2018-10-08 @ 12:21:02
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0