Monday

Ibland är det inte meningen. Utbildningen var redan fullbokad när jag skulle fixa med ansökan igår.. Alltså fanns inte pdf-filen kvar för att ladda ner.
 
Nåja. Det kommer kanske fler chanser.
 
Idag efter jobbet åkte jag för att träna. Core var planen. Lyckades inte hinna i tid. En bilolycka hindrade mig först.
 
En UPS-transport hade smashat rakt in i en personbil från NCC och flyttat den ett par meter upp i terrängen. Fullt med bråte. Borde kanske stannat men de stod båda utanför bilarna och en annan bil hade stannat. Dessutom var jag så fokuserad på min träning jag hade tänkt att hjärnan tänkte inte rakt.
 
När inte det hindrade mig så kom nästa hinder ett par km längre bort. 
 
Vägarbete. Det säkraste sättet att skapa förseningar.
Så ja jag missade core passet med 10 minuter.
Eftersom jag stod i en bilkö och väntade på lotsen. 
 
Tänka om, planera om och vänta en knapp timme o så på ett pass efit istället.
 
Jag kan säga att det var ett tufft pass. Mina ben är rejält stumma och svaga nu. Ta mig upp till sovrummet kommer va en pärs. Ta mig ner från sovrummet imorgon. En ännu större pärs.
Den här gympasalen var min gympasal när jag gick i första klass. Nånstans i närheten av fönstret längst till höger försökte jag mig på en frivolt utan att veta vad jag pysslade med och landade på min rygg så jag tappade luften.
 
Nåja en parentes. En sån där typ "10 saker du inte visste om mig"
 
Det var så fint när ljuset utifrån lyste in genom fönstren. Hann nästan innan lräningsledaren knäppte på lyset.
 
Jag var först att skriva upp mig. 
 
Det kan mkt väl hända att jag testar ett pass igen.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh.. Livet. Det bara händer.

Skönt att du fick till ett annat pass. Hoppas dock det gick bra att ta dig ur sängen imorse.
För mig väntar ett gympass på torsdag efter jobbet. Det ser jag framemot. Faktiskt ☺️

Svar: Jodå. Men nu ikväll slog det till på allvar. Jäklar så ont jag har
Kalla mig M

2018-10-23 @ 18:39:40
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0