Måndag

Jobbkväll väntar. 
 
Jobbade delad tur igår o spenderade hela dagen på jobbet. Åkte inte hem på min långrast. 4h känns kort om 1h ska spenderas i bilen. Tog med fjanten till jobbet istället o så tog vi en lång promenad mitt på dan under min rast. O så passade jag på att lufta mobilkameran också. 
Klättrade ner efter å-kanten för att få en hyfsad bild.
 
Den här bilden är lite redigerad i snapseed med filter men det jag ville fånga var solljuset som strålade från ovan molnen. Kanske lite överredigerad men jag hade ju en stund att slå ihjäl medan jag åt min matlåda som bestod av smörgåstårta som jag fick av en god vän som firade sin födelsedag i helgen. Grattis fast du säger dig ha slutat fylla. 
 
Trött som jag vet inte vad när jag kom hem efter jobbet igår så jag typ somnade på stört. Först i soffan o sen masade jag mig upp till sängen för att sova på riktigt.
 
Planen för dagen? 
 
Baka kanske. Ska ha med mig fikabrödet till apt på onsdag o med två jobbkvällar på raken och sen 7-16 på själva mötesdagen så får det nog bli idag jag bakar. Om utifall jag har andra planer imorrn före jobbet så jag inte hinner baka då.
 
Mjo så kanske det får bli.
(arkivbild) 

Kommentarer
Postat av: marianne

Häftiga foton, jag brukar också försöka fånga solen över/genom moln.

Jag misstänkte min uppkoppling en gång, sen kollade jag Wifi och insåg att det inte berodde på det, men jag har alltid fått svar och åtgärdat fort

2018-10-01 @ 18:50:11
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0