Man kan inte äta kakor och ändå ha dem kvar

Jag blir lite trött på det bara. Om man lämnat så har man lämnat. Han har ju dessutom gått vidare i sitt liv såpass att han lever med den andra kvinnan.. Om han blev lyckligare? Idk. I don't care. Helt ärligt. 
Ut o resa. Mm jag ska på en rockbåt. Fullt av fulla killar tänker han. Ja so what. Jag tror de allra flesta på en rockbåt åker för musikens skull. Annars hade de kunnat åkt närsomhelst . Om målet var ragga. 
 
Mitt mål är att ha kul med min kompis. 
 
Hittade den här bilden förut på insta o snodde helt skamlöst. Nåja jag visar ju vem som äger bilden så. 
Ville bara säga att jag tar fängelset. Any day.
 
Och jo jag har insett att jag lärde mig en hel del under åren vi levde tillsammans. 
 
Jag lärde mig att jag är en stark kvinna som kan mer än jag tror. 
 
Ett missinasseninlägg igen. Råkade visst somna på soffan efter Maria Wern. Borde lägga mig på riktigt. 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

...skulle också ta fängelse...

Svar: Ja jag menar,ett år går ju ändå ganska fort.
Kalla mig M

2018-10-11 @ 14:52:51
Postat av: Marie

Åh! Fy va jobbigt att få ett sånt mess ändå.

Hoppas du kommer ha grymt kul. Bra musik och härliga människor som gillar samma saker som du! Du är värd det ❤️

Svar: Jobbigast att han inte kan inse att han klev av tåget men tåget rullade vidare utan att stanna på perrongen som han kanske trodde. Det ramlar in flirtiga meddelanden ibland men jag har verkligen stängt den dörren nu. Blir bara irriterad.
Kalla mig M

2018-10-11 @ 19:29:34
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Men den karln alltså, suck!
En fråga...har hans nya lämnat sitt bakom sej? På riktigt alltså? Klippt helt?
Eftersom han tydligen är besviken och ångrar sitt val...

Svar: Jag har ingen aning om vad hon gjort och inte gjort. Men tror inte adressen är ändrad eller skilsmässan ordnad. Ratsit skulle ge mig svar men bryr mig inte längre heller. Han är besviken iaf för att hon inte kan säga på fb att de är i ett förhållande. Såpass vet jag.
Kalla mig M

2018-10-20 @ 22:19:31
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0