T som i torsdag

Ledig dag. 
 
Lät mig sova tills jag vaknade. Sen låg jag o drog mig läänge under täcket. För det är såå skönt i sängen på morgonen. Det är ju då den är som skönast liksom. 
 
Somnade i soffan igår. Hrmm. Var såå trött. Gjorde bulgogi som jag åt framför tv:n sen. Det blev ett par bitar kvar som jag stoppade i kylskåpet under folie bara. Inte den bästa av idéer. När jag öppnade kylen idag kom en pust av vitlök mot mig. Tur att iaf mjölken har lock på tetran numera. Haha. 
 
Det är såå gott hursomhaver. Rekommenderar att ni testar. Om ni brukar se halvåtta så var det en tjej som bjöd på det för nån vecka sen. Inte samma recept men typ.
 
Jag hade en hel massa planer för den här dan innan den inföll. Idag känner jag mest för att lata mig dock. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh vad gott bulgogi lät! Det ska jag försöka komma ihåg att testa nån gång.
Men idag blir det en slappardag här med, trots alla planer även jag hade.
Kunde tyvärr inte ligga kvar i sängen imorse jag, då sonen skulle ha skjuts till busstationen.

Ha en fin dag och pussa upp alla djuren <3

Svar: Har faktiskt påbörjat ett av alla projekt för dagen. Haha vet inte hur mkt mer det sen bli av det.
Kalla mig M

2018-11-01 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0