Fredag

aha, det förklarar saken. Jag har bara varit utklädd och på maskerad idag.
 
En sån där dag där jag har nollkommsnoll energi. 
 
Ja idag är det en mindre bra dag. Beror helt och hållet på mig själv. Så bilden ovan är så talande. Orkar inte med mig själv ens. Kanske därför jag är så trött. 
 
Vet inte om jag kan tycka att tidsomställningen är en sån himla fiffig idé. Jag har inte helt justerat mig iaf.
 
Fick lite gjort igår iaf som stod på agendan. 
 
Var till brorsan, vi åkte till kyrkogården o fixade farmor o farfars grav. Lånade hans bil o släpkärra o hämtade en pall pellets som jag sen bar in säck för säck under tak i garaget. Åkte sen tillbaka med ekipaget och hängde några timmar till med brorsans familj. 
Doris tyckte kusin fjant var aptrååkig som inte ville leka. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Håller med om att denna ändring av tid är kass.
Ett rejält träningspass att flytta in pellertsen, tufft att behöva göra det ensam, vi var två och det var rätt slitsamt bara det...först in i släpet och sen ut för att staplas på loftet



Svar: Nåja, jag fick hjälp att lasta upp det på släpet. Det gjorde de på brädgårn med maskin.
Kalla mig M

2018-11-04 @ 00:00:52
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0