Torsdag

 Morgonen började lite sisådär. Fin soluppgång. Jag vaknade lite sent för jag hade tänkt hinna se den stiga ur havet men har inte lyckats fånga det än. 
 
Men det är förståeligt med tanke på hur natten var. Somnade hur tidigt som helst igår. Vaknade strax efter midnatt o trodde det var morgon. Sen hörde jag Ronja gråta ett antal gånger för att båda smågrabbarna knödde sig ner där i dubbelsängen och sen lyckades ge henne några tjolablängare nu o då i sömnen. Så det blidde si o så med nattvilan.
 
Och igår fick jag en rapport från hon som lånar Lillen att han hade fått akut fång. Natten var avgörande för hans fortsatta öde. Men idag stod han på benen igen iaf. Vilket han tydligen vägrade igår pga smärtan. Så typiskt när jag inte är hemma liksom. 
 
Ännu en dag vid poolen. Kidsen föredrar poolen före sandstranden såå då är det så. 
Fick lov att lägga mig under ett parasoll för det blev för varmt ett tag där. 
 
Sen sov både jag och loppan middag.
Innan vi knatade ner till strandpromenaden och käkade kvällsmat.
Sen gick vi hem igen. Men jag kunde inte låta bli att fota lite såklart.
Fortfarande äckligt trött så jag längtar till sovdags faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men åhhh så typiskt, varför ska såna saker hända när man är på semester?!
Skönt att han repade sej, håller tummarna nu att han blir fri från fången.
Så fint ni har det där ni bor.

2018-05-26 @ 01:05:14
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0