med en dag tillgodo

Jag är inte den snabbaste när det kommer till deklarationen. Men nu så är den inskickad. Jag skulle ju ändra och göra avdrag för resor till arbetet så därför hade jag inte så bråttom. Skulle ju sätta mig och räkna ihop antalet arbetsdagar först. Och jag visste ju att iom att jag skulle göra en ändring så skulle jag ändå inte få pengarna tidigt. 
 
Nu får vi se om det verkligen blir den summan de sagt. Tycker det brukar stämma rätt dåligt i slutänden ändå. 
 
Men jag är bara glad att jag får tillbaka iår. Förra året fick jag kvarskatt iom att jag var så mkt sjukskriven. Undrar om fk ändrat hur mkt skatt de faktiskt drar till slut. 
 
Och de där futtiga slantarna som ramlar in på kontot kommer snart ha hittat hål att fylla.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Men tack för påminnelsen om att FK drar för lite skatt 😳
Måste ringa upp dem och be dem dra lite till i alla fall. Eftersom jag till större delen är sjukskriven.

Mina pengar som jag fick tillbaka är slut sen länge. Skönt att få tillbaka dock, synd bara att det inte märks så mycket.

2018-05-02 @ 10:31:46
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0