Hemresa

Då var veckan över. Det är dags att börja resan hem till Sverige igen. 
 
 
Jag hade tänkt möta morgonen på stranden men var helt galet trött i morse så jag missade den med nån timme sisådär. 
Det var skönt ändå med en stunds egentid vid stranden. Men jag vaknade med feber så det kändes segt att gå hem och efter frukost somnade jag o sov i ett par timmar till minst.
Den här bilden på loppan blev så bra tycker jag. 
 
En sista måltid i Grekland.
Grekisk pizza. Mäktig kan jag lova.
Tillbaka på hotellet tog vi glass som efterrätt. 
 
Och en stunds vila innan det var dags för avfärden.
 
Det här inlägget skriver jag faktiskt på planet för det var wifi ombord.
 
 Nu ska jag försöka slumra en stund. Det är långt kvar än innan jag är hemma. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Det ser ut som om du har haft en alldeles fantastisk vecka med svägerskan och kottarna. Och du har fått riktigt fina bilder.
Nu drog ju våran resa iväg på priset, men vi ska satsa på Grekland nästa år med barnen. Har visat gubben bilderna du lagt upp och han tycker att det är riktigt fint och är mer peppad på att åka dit.

Svar: Ja det lilla jag sett av Grekland gillar jag skarpt.
Kalla mig M

2018-05-28 @ 20:38:52
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0