Fredag

Halva veckan har jag varit dagvill. O jag fortsätter vara dagvill för i mitt huvud är det lördag idag. Jag har legat en dag före ända sen i onsdags. Kanske pga att jag har treledigt den här helgen o med kortdagen igår så kändes det som fredag. Så jag har tänkt på torsdagen som en fredag hela veckan typ o så var det varken fredag eller torsdag utan söndag. Haha hängde ni med? Knappt så jag gjorde. 
 
Iallafall så fortsätter jag med mitt "njut av livet tema" o har passat på att sola idag på fm. Och sen drog jag till stan o handlade vitlök och fyllde en dunk med bensin. 
 
Hrmm kanske att jag handlade liiite mer än bara vitlök och bensin. 
 
När jag kom hem konstaterade jag att det var rackarns så lågt vattentryck i kranarna. Felsökte o fann att en fas löst ut i proppskåpet på stolpen. Vickade tillbaka vippsäkringen och tänkte att problemet var löst. Jomentjena mittbena så f att det var. Då hade stoppet löst ut på själva vattenpumpen också. Men när jag väl fick slå på strömmen där så fick jag tillbaka mitt vattentryck. 
 
Nu har jag lagt lövbiff i marinad så ska jag äta bulgogi ikväll sen. Mums så gott det är. 
 
 Det blir förvisso bara me myself an I på middag men men. Man kan väl äta gott för det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0