F som i fredag

Jag var uppe i morse innan jag såg solen på himlen. Men trött så när jag passade på att lägga mig o vila ögonen så smet solen upp en bit iaf. 
 
På nåt vis känns det verkligen som semester att möta dagen just när solen stiger upp. Är ju aldrig morgonpigg annars men ...
 
Sen när jag hade druckit mitt kaffe så kröp jag ner i sängen igen o sov nån timme till. 
 
Poolhäng idag med. Kaffe o kaka tog vi idag. O en halv melon som jag skurit upp.
Solen har tagit rätt bra idag. Så lite färg har jag fått bara idag. 
 
En skön dag helt enkelt. 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh vad härligt ni verkar ha det 😊
Här uppe i Norrland hade vi +29 idag 😎 Måste köpa hem melon... "måste köpa hem melon..." och det har jag glömt imorgon 😂
Ha det skönt & kram ❤

2018-05-25 @ 21:55:14
Postat av: Marianne

Ledighet när den är som bäst!
Bara vara och ta det som det kommer

2018-05-26 @ 01:00:56
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0