Onsdag

Sonen väckte mig imorse och ville ha skjuts till bussen. Så fastän jag hade tänkt sova nån timme till så kravlade jag mig ur sängen. 
 
Jag kände mig hyfsat pigg ändå så sen blev jag liksom bara kvar uppe. Lika bra att göra nåt av dagen tänkte jag. Så det gjorde jag.
 
Jag ställde mig att baka jordnötskakor. 
 
Ja jag tänkte nog försöka gömma några i frysen till senare. Ja det är ju inte långt kvar tills jag får lägga till ännu ett år på meritlistan. Eller vad man nu ska kalla det. Och det kunde ju vara trevligt att kanske ha nån hembakad kaka att bjuda på även om ica nog kommer få baka de flesta bakverken om jag får nå främmande.
 
Varför säger man att man får främmande när man känner människorna som kommer? Hmmm
 
För övrigt har jag inte roat mig med så mkt mer än att peta in en pinne i brasan lite nu och då. Ja i köksspisen alltså. Haha
 
Vila en stund med fötterna i högläge innan det är dags att åka mot jobbet. En kopp kaffe och provsmaka ännu en kaka kanske är något jag också hinner med. ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Dom ser jätte goda ut :D

Svar: Dom ÄR jättegoda. Jag har delat receptet tidigare i bloggen men glömde länka idag.
Kalla mig M

2018-03-07 @ 11:58:48
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0