Mest bara en massa värksnack

Vaknade med huvudvärk. Tryckte ner den med en ipren. 
 
Sen var det jobbdags. Dubbelrundan med en kollega som jag inte jobbar så ofta med. Ju längre dagen framskred desto mer började jag känna av träningsvärken. Men det är ju en skön värk på ett sätt. 
 
Sen började det mola i den nedre delen av magen. De mer kvinnliga delarna av magen. Svullen o dan. Kissnödig en gång i timmen. Det ska F va kvinna liksom. 
 
Har legat i soffan med en varm vetekudde och så petade jag i mig en alvedon och en diklofenak nu ikväll.
 
Beräknat startdatum 10 mars. Hmm ja än väntar jag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Magvärk är grymt jobbigt, hoppas det lättat nu.

Svar: Haha nä det är värre idag 😂
Kalla mig M

2018-03-14 @ 22:18:18
Postat av: Marianne

Äsch då...

2018-03-17 @ 10:42:56
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0