Måndag

Den lediga dagen började med sovmorgon. Vaknade, kände efter en stund o rullade sen över på andra sidan och sov en timme till sisådär. Sköönt.
 
Köksgolven fick en behövlig röjning. Mattorna ut på vädring. O så hittade jag mitt köksbord igen också. Sonen har en tendens till att bara droppa posten med reklam o räkningar om vartannat mitt på bordet. O sen om jag inte tar hand om det så kan jag fått hjälp av katterna med en första sortering ner på golvet. O Siri är galen i papper.
 
Men nu ser man bordsskivan igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Wanderlust by Jona

Haha åh nej, hoppas katten inte förstörde något viktigt!

Svar: Nej det var bara reklam tack o lov. Men hon har förstört kanterna på räkningar och sånt också ibland
Kalla mig M

2018-03-20 @ 08:33:18
URL: http://wanderlustbyjona.com
Postat av: Marianne

Haha...tror hon att hon är en valp?
Du får hänga ett tidningsställ på väggen där sonen kan lägga posten

Svar: Det finns ett tidningsställ på väggen. Men det är fullt av annat. Typ tidningar o andra papper.
Kalla mig M

2018-03-20 @ 09:14:44
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Bea

Hahaha... nej, inte skratta..! Siri då!
Först tänkte jag "Siri i iPhone" då jag läste detta *hahaha* Var nog inte bara lite grötig i skallen.
Vår katt gillar också reklamen, men han biter inte sönder så där. Han klöser lätt i kanterna så det prasslar.

Passar på att meddela här att jag sätter lösenord på min blogg på torsdag morgon/förmiddag, om du vill ha lösen så kan du kommentera ett inlägg där innan onsdagkväll. Så svarar jag, utan att publicera kommentaren. Tror du kan se svaret ändå...
Eller lägga till mig på Instagram (beatricelofgren74), om du har det, så får du inloggningsuppgifterna via PM där.
Ha en trevlig tisdag <3

Svar: Haha nä katten heter Siri. Hon bara va en Siri. Jag kontaktar dig om lösen 😊
Kalla mig M

2018-03-20 @ 12:29:57
URL: http://beabus.blogg.se
Postat av: Bea

... eller så skickar du ett meddelande via Facebook ;) Det brukar de flesta ha i alla fall ;)

2018-03-20 @ 12:50:58
URL: http://beabus.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, sådär gör jag med. Fast på min ena köksbänk. Sen svär jag på mig själv när jag spiller kaffe på allt och då röjer jag undan 😂

Svar: Köksbänken har också en hög men spiller inget kaffe där då det är en smal bänk som är byggd på överskåp som sitter i nederkant o så en skiva över. Lagom pappersbredd bara 😂
Kalla mig M

2018-03-20 @ 14:03:27
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0