Fredag

Jag råkade visst bli tyst nån dag igen. Oops, sorry. 
 
Njuter av dagarna hursom. 
 
Hade en riktigt bra onsdag. Från det jag vaknade tills jag åter la mig. 
 
Roadtrip på dagen. Tog en bild och inte förrän efteråt såg jag att det som var ett järn infäst i en sten skapade ett hjärta när solen låg på och skapade skugga så precis. 
Längst ner till höger. 
Ut med några kollegor, tillika vänner, på kvällen. Vi hade det förträffligt bra. Jag är inte särskilt intresserad av sport men tydligen vann vi ju en viktig match i kvalet också. Haha. 
Tacobuffe. Jag backade om några vändor. Hrmm, ja det var ju gott. 
 
Hade skjuts dit och hem. Vi stannade och fångade solnedgången på hemvägen. 
Brännholmen. Den har ett mer ekivågt lokalt smeknamn som börjar på F och slutar på ittön. Men fråga mig inte om historien bakom för det vet jag inte.
 
Igår solade jag en stund, klippte gräs en stund, fick besök av syrran en stund och hon hade med sig kläder som jag fick prova o se om jag ville ha. Det blev en hög. Så var ska de få rum i min överfulla garderob tro. 
Hon låg en stund o njöt i hängmattan också. Jag bjöd på blåbärspaj o kaffe och sen mat. I just den ordningen. 
 
På kvällen åkte jag in till stan och tränade. Soma move.
Känner av träningsvärken idag. Woah, skoja inte. Men det är skön värk så jag klagar inte.
 
Planen för dagen är städa, tvätta och packa bilen med symaskiner o annat för imorrn far jag en sväng till Falun. Ska sy klart dotras dräkt. 

Kommentarer
Postat av: marianne

Du använder semestern till exakt det du ska..... tar det dom det kommer och bara saker du mår bra av.
Vilka otroligt vackra foton du bjuder på också.

Svar: Det tog mig några år att lära mig värdesätta MIN tid. Men min tid är nu o jag tänker njuta av resan härifrån och framåt. Tack ❤️😊
Kalla mig M

2018-06-29 @ 12:09:08
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Bea

Dow så fina bilder! Fortsätt njuta 🤗
Kram

Svar: Tack ❤️ jag planerar inget annat heller 😉
Kalla mig M

2018-06-29 @ 12:33:56
Postat av: Marie

Otroligt vackra bilder! Hjärtat var ju bra vackert också ❤️
Hoppas du får det bra hos dottern! Vill gärna se slutresultat av dräkten sen också 😉

Svar: Det ska vi nog kunna ordna en bild på
Kalla mig M

2018-06-30 @ 08:18:49
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0