En vecka snabbgenomgången

Okej. En bildbomb på diverse som hänt sen jag bloggade förra veckan. Ja om man bortser från inlägget igår. 
 
Ut o käkade med jobbet på fredan. 
 
WASP på lördan i Furuvik.
Gitarristen var största behållningen underhållsmässigt. 
Inte alls dum att titta på heller och showade på bra.
Fotade den vackra kvällshimlen på vägen hem sen. 
 
Söndag lånade jag exets bil och shoppade en ny stege. Någon råkade köra över den gamla med traktorn. Obs, det var inte jag. 
 
Måndag bakade jag med kollega till brukarfesten. 
Sen tog jag fjant på en lååång promenad. Råkade bli nästan 2 mil fram och tillbaka. Ja jag vet, inte klok på en fläck. Men behövde trötta ut mig fysiskt efter så många timmar bakning.
 
Tisdagen jobbade jag. Fick mjuka upp mina stela ben med en ledsagning. Wohoo. 
 
 Brukarfesten blev succé. Jag blev jättetrött och åkte o tränade core sen för att återigen matcha mental trötthet medllite kroppslig trötthet. Avslutade kvällen på det allra bästa sättet.
 
Ledig torsdag. Sovmorgon även om jag faktiskt var uppe o sparka tuppen i arslet typ men la mig o sov ett antal timmar till sen. Vaknade andra gången till ösregn och det hade regnat in. Rakt i mitt elskåp. Fick alltså inget kaffe. Istället fick jag bryta strömmen och be exet om hjälp. 17 var det säkert att slå på elen igen så då fick jag mitt kaffe. 
 
Fredag midsommarafton. 
Jobbkväll såklart. 
 
O så var vi ikapp. Lördag. Delad tur. Hade en nice runda trots omplanering pga sjuka medarbetare. Blev bjuden på fika på ett ställe. Mums
Nu vilar jag på långrasten. Bortkastat att åka hem så ligger i vilrummet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0