Lazy days

Åkte o tränade igår. Efter att jag först hade cyklat en mil. Mindre bra planerat kanske. Hade inte orken. Hade nog fuskat med vätskeintaget innan dessutom. Så jag var nästan svimfärdig mellan varven. 
 
Russian circle. Massa core, massa hantlar och massa ben/rumpa. Men det kändes bra när jag var klar iaf. 
 
Kom hem och hittade en slaktad vattenmelon på hallmattan. Tack som f, fjant. Han hade hämtat den från bänken där jag råkade glömma den. Men jag hann ju få en åttondel iaf. 
Det drog ner mitt humör lite för en stund men aja. Shit happens. 
 
Idag skiner solen återigen från en klarblå himmel. Jag tog min frukost ute såklart. O passar på att ladda D-vitamin förrådet. 
 
Sen får dagen bli som det faller sig. 
 
Exet skulle komma över med lite takpannor ikväll. Men tills dess är dagen ett oskrivet blad. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Du kanske skulle försöka komma ihåg att du har en fjant i huset som mördar allt han ser ;) eller han kanske bara var lite törstig?
:p

Svar: Blev stressigt att hinna till träningen för jag dog en stund i soffan efter cyklingen. Kunde kanske varit en ledtråd till hur pigg jag skulle va sen, men ...
Kalla mig M

2018-07-04 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0