Gårdagen i bilder

Åkte till dotra med klänningen. Vi tog en utflykt till Kupolen i Borlänge för det behövdes lite från Panduro. 
 
Käkade lunch på Ikea o hade några timmar kvalitetstid med massa garv o flams. O jag bara njöt av att umgås med min dotter lite. 
Sen ville jag hinna se mig omkring lite i omgivningarna innan jag måste åka hem
 
Jag har sett den där skylten som visat mot Sundborn och Carl Larsson gården sååå många gånger och velat åka dit men det har aldrig blivit nån tid över. Men igår tog jag mig tiden. Och ja det var efter stängning men gården är öppen ändå. Likaså gården bredvid. Så jag strosade runt lite bara o njöt av omgivningarna.
Kraftverket och stora Hyttnäs här ovan. Och CL-gården eller lilla Hyttnäs som det heter här nedan. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Mysigt med mamma-dotter-tid.
CL gården har jag varit på för ett antal år sen, fint att dessa ställen bevaras.

Svar: Ja det var så behövligt o jag kände hur mkt jag saknat henne.
Kalla mig M

2018-07-16 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0