Torsdag

John Blund glömde bort mig inatt. Jag fick inte många timmars sömn. Vred o vände mig hela natten. Lagom tills larmet skulle ringa så hade jag slumrat till.
 
Så när jag kom hem från jobbet fanns inget annat alternativ än att sova middag. Sen var jag bjuden på tårta hos brorsan för de hade en nybliven tonnis att fira. 
 
Nu är jag rätt avslagen och landade i soffan framför nån vilda western-film. Nån komedi. Men jag tittar bara med ett halvt öga.
 
Jag hoppas jag får sova inatt iaf. Fredag imorgon o sen ledig helg är najs iaf.
 
Kan lova att det smakade finemang.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh! Det såg verkligen gott ut!!
Hoppas du fick lite mer sömn idag i alla fall!

2018-01-26 @ 14:45:29
URL: http://mamafeelingsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0