tisdag

Ledig tisdag. 
 
Att fylla med vad jag vill. 
 
Hmmm, nåja. Nästan vad jag vill.
 
Jag måste åka och handla. Det är tomt i snart varenda skåp och låda här hemma. Inklusive djurmaten. 
 
Jag ska slinka in på polisstationen också. För jag fick ett sms.
Jag hann verkligen undra varför Polisen skickat sms till mig. 
 
Jag har setat och gosat med den gosigaste av dem gosiga.
Snacka om att vara livsnjutare ut i klospetsarna.
 
Undrar om jag borde väcka upp sonalyckan kanske. Han börjar ju skolan igen imorgon. Så kanske vore det bra om han får hjälp att vända dygnet lite rätt iaf. Så kan han följa med o handla. Hehe, man får inte va dum. 
 
I morgon har jag min läkartid. Lite ångest på det nu då. Förstår inte varför det ska ge sån ångest så fort det är nåt annat. 
 
26 dagar kvar tills jag åker mot varmare breddgrader. Det ska bli skönt faktiskt. Kom på att jag måste åka o hämta resväskan i Falun bara. Dotra har den hos sig. Eller så kunde jag köpa en ny, men då får jag ju ingen anledning till att åka o hälsa på henne. 
 
Nähepps, sluta klunka kaffe och göra något av dagen nurå. 
 
Tjipp tjipp
 
Och se där, sonen ramlade in helt på egen hand. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du njuter av din lediga och får ut så mycket som möjligt av den också! Tycker helt klart att du bör åka till din dotter och hämta hem väskan, även om det kan vara kul att köpa ny. Men onödigt om det redan finns en väska 😊

Svar: Lägger ju helt klart hellre de pengarna på nåt annat 😉
Kalla mig M

2018-01-09 @ 13:07:22
URL: http://mamafeeling.blogg.se
Postat av: Marianne

Ooops.....mess från polisenär kan ju ge en skrämselhicka hihi.

Men åååå så skönt med resan, blir lite avis nu ;)
Hur långt har du till Falun?

Sådär låg min gula kisse också....så fort jag satte mej skulle han upp, vad jag saknar honom, även om han var enerverande med sina trampande tassar och pussar i ansiktet.

Svar: Ja vad kan det vara. 10 mil kanske. Minns inte. Ja de är goa men ibland lite väl mkt.
Kalla mig M

2018-01-11 @ 08:36:26
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Ok....det blir ca 20 mil då, tur du har dotterabstinens annars hade det väl varit lite långt för att hämta en resväska kan man tycka...;)

När Mizo levde höll jag på att bli galen för jag aldrig fick sitta eller ligga ifred, men jäklar vad jag saknade honom då i början.

Svar: Nu kollade jag med google maps och 96 km enkel resa. 1h 19 min ska det ta.. Ja man blir lite gslen på att aldrig få va ifred. Men jag skulle sakna det så oerhört om de försvann.
Kalla mig M

2018-01-11 @ 15:46:15
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0