tisdag

Sonen väckte mig vid 8 och ville slippa gå till bussen.
 
Det var helt underbart vackert ute.
 
Igår snöade det. Tung snö eftersom det var kring nollan. Men idag är det minusgrader och solsken alltså. 
 
Det blev ingen annan råd än att dra på sig termobrallor och täckjacka och lufta kameran en stund.
 
Fjanten fick en koppelpromenad. Frustrerad hund men nyttigt o inte alltid få vara manisk i vad man helst av allt vill göra. 
 
Jag fick en katt med mig också. Och jag blev så full i skratt när jag såg den här bilden. Ja nu har jag beskurit den men alltså .... hur kul blev det inte med ett katthuvud som tittar upp mellan öronen på fjanten. 
 
För jo, jag hade en katt med mig på promenaden också. Haha jag får väl va glad att det bara var EN katt. Jösses vilken syn för gudar om jag hade haft en hund i koppel och fem katter på släp utan koppel. 
 
Den mest färgmatchade katten iaf. 
 
Om ni vill se några fler bilder från promenaden så kolla in Kilroybloggen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Haha..Jag stannade vid bilden och funderade ett tag på hur sjutton du fått till den....haha
Katten misstänkte jag, men HUR?

Här är det minsann ingen vacker snö...bara grått och blött

Svar: En ögonblicksbild och ren lyckträff. Hukade mig bakom hunden o fotade o visste inte ens att den där bilden kom till förrän jag såg den i datorn. 😂😂 De gick ju om vartannat hela tiden
Kalla mig M

2018-01-31 @ 11:34:16
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0