And a happy new year

Gårdagen spenderades i tv-soffan. Planen var Ivanhoe. Insåg när jag hade börjat titta att jag gillar ju inte ens den filmen. Ändå fortsatte jag titta. 
 
Idag står kvällsjobb på schemat. 
 
Vet verkligen inte hur jag tänkte där, när jag fixade så schemat blev jobb varannan dag och så jobb i helgen på det sen. Nåja. Bara att bita ihop och se glad ut. Vilket är svårt för en som är naturligt utrustad med sk bitchface. Dvs, jag ser sur ut när jag är helt neutral. Haha it's a tough life.
 
Jag var trött hela dan igår. Inte pga att jag festade ut 2017 särskilt hårt men andra saker hände som gjorde att timman blev gryning innan jag fick sova.
 
Jag sov som en sten inatt och ändå skulle jag gott och väl kunna fortsatt sova resten av dagen. Men jobb som sagt och annars hade jag inte sovit inatt sen. 
 
Ser nu när jag skriver detta att jag nog ska ta bort nagellacket från mina naglar. Man får ju inte ha nagellack på mitt jobb pga hygienrutinerna. 
 
 
Tjipp tjipp och over and out 

Kommentarer
Postat av: Marie

God fortsättning på det nya året!
Jag har faktiskt aldrig sett Ivanhoe men folk pratar om gott om den. Kanske ska se den för att se om det är något att ha ;)

Ha en fin onsdag!!

2018-01-03 @ 09:58:50
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: marianne

Kämpigt när man är så där trött och måste till jobbet,
Tror du tänkte att jobba varannan dag och vila var annandag var en bra idé dåååå, men men
Jag har jobbat sex dagar på rad nu och är som en urvriden trasa...så idag på en ledig dag händer inte mycket här....

2018-01-03 @ 14:44:48
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0