Onsdag

Jag startade även denna dag med en promenad till havet. Och mötte solen på en sandstrand med fötterna nerborrade i sanden.
sen hem o tog en lite försenad frukost i strålande sol.
Försenad därför att nästan alla solstolar hann bli tagna innan jag hann dit. Men jag hann få en stol iaf och jag tillbringade dryga 2h i nästan hela tiden strålande sol. Sen kom blåsten. Brrr
 
Det har blåst jäklar i mig.
 
 På kvällningen gick jag och tog farväl av solen för idag.
Sen gick vi rakt över gatan till kinakrogen och käkade spicy thaimat.
Jag valde glass efter för o lugna svedan i munnen.
Sist men inte minst klappade vi om hotellkatten o sa godnatt
Tydligen får han inte ligga i lobbyns soffor. Men vad bryr sig en katt om vad man får?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men så underbart att möta dagen på stranden och sen förse sej med denna frukost....ja nu ser du ut att ha det riktigt bra....
Fortsätt med det :)

Svar: Vissa stunder av dagen är bättre än andra.
Kalla mig M

2018-02-08 @ 09:52:37
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0