Fredag

Tröttmössadag.
 
Såå trött.
 
Vaknade med huvudvärk och vrålhungrig i morse. Kanske inte så konstigt efter att jag var ute o skottade snö sent igårkväll. Efter duschen när jag sen gått o lagt mig på spikmattan en stund, så somnade jag på den till och med. Ja det var evigheter sen jag använde den men igår skrek ryggen efter att få ligga på den en stund.
 
Jag tog en ipren o frukost o sen somnade jag om och sov bort precis hela förmiddagen.
 
Nu måste jag fara till stan. Ska bara lasta ur ett gäng pelletssäckar från baksätet och skuffen först. Som jag hämtade igår efter jobbet men sen inte orkade lasta ur när jag kom hem. Såå trött. Kanske är resfebern som yttrar sig med enorm trötthet så jag slipper tänka på det. När man sover så tänker man inte så mkt. Drömmer förvisso men grubblar? Nej. 
 
Helst hade jag lagt mig och sovit en stund till men nej det går ju inte för sig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch då! Lät ju inte alls trevligt! Hoppas huvudvärken ger med sig!

En spikmatta testade jag en gång. Och det gjorde skitont 😂 Låg och spände mig fast de sa att jag skulle slappna av. Lite drygt 3 minuter klarade jag 😂

Svar: Man får vänja sig långsamt. Man kan ha en t-tröja över i början.
Kalla mig M

2018-02-02 @ 16:11:20
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Trivdes inte på spikmatta..men har förstått att den är riltigt bra för vissa.
Hoppas du får en härlig och avkopplande semester med massa sol och kuliga saker....

Svar: Tack 😊
Kalla mig M

2018-02-03 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0