Slöhögssöndag

Igår var jag iväg för en fotostund med en kompis och hennes dotter. 
 
Det tar på krafterna att vara ute i skogen o ränna runt bland gamla husgrunder och husruiner. 
 
Såå idag har jag tillbringat ett par timmar i soffan i vågrätt läge med stängda ögon och tv:n som sällskap i bakgrunden.
 
Tanken va att baka. Men det verkar rinna ut i sanden. Iofs är kvällen inte slut än så man ska aldrig säga aldrig.
Ett par bilder från igår. 
 
När jag orkar så kommer nog nån bild upp i Bildbloggen. Ni som har mig på insta kan se några där också. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Snö?! Jag trodde ni hade samma regn som vi har här nere.

Svar: Det har varit samma regn o plusgrader men så slog det till o blev det kallt.
Kalla mig M

2018-12-09 @ 23:18:16
URL: http://marrresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Grattis på namnsdagen!

Svar: Tack 😊
Kalla mig M

2018-12-10 @ 11:03:52
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0