Mååååndag

Tröttmössa deluxe idag.
 
Ingen ork, lust eller energi till nåt alls. Men naprapaten om nån timme. Nästan så jag ångrar att jag bokat tid. Vill bara sova idag. Nåja, det blir bra när jag väl är där. 
 
Jobbade helgen. Igår slog jag ihjäl 4h rast mitt på dan med en promenad. Dimmig dag. Några bilder blev det. Kilroybloggen har bilderna. Några som blev okej iaf. 
Den här totalt misslyckade tog jag igårkväll under kvällsdelen av arbetspasset. Ingen av de bilderna jag tog då blev bra. Inte ens så det är värt att öppna för o redigera dem. Oskärpa i alla. Men gillar den här trots eller tack vare att den är totalt blurr. Som min hjärna idag. 
 
Roligare än så blir det inte från mig. O nej, inte ens en länk till Bildbloggen får ni. Idag får ni jobba själva om ni vill se bilder. Länken finns i min länklista. 
 
ZzzZz over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0