Fredag

Jag lät min telefon fixa meningen klart där jag bara började med "om jag var" och sen la jag in "så skulle jag" och lät fånen skriva klart meningen.
 
Om jag var på väg till jobbet idag med en massa saker som jag har inte ätit på att jag inte hade nån mjölk som var ok så skulle jag vilja ha en bra dag och tid.
 
Tänk så det kan bli 😂
 
Ledig dag så nej idag vill jag inte va på väg till jobbet. 
 
Träningsvärk from Hell. Men som de säger: No pain - No gain.
 
Kilroybloggen uppdaterad igårkväll. Jaja läs "inatt" då. För det var mer natt än kväll när jag uppdaterade.
 
Dimmigt och lite snö som ramlat ner. Blah. Tur jag kan sitta inne o roa mig med att peta in pinnar i brasan idag.
 
En kaffe på det va 😁
 

Kommentarer
Postat av: marianne cargus

Haha....det är nog bäst att styra vad mobilen skriver, även om man missar en och annan stavning.
Förresten apropå stavning, ibland är det ju helt omöjligt att få rätt ord, då mobilen har bestämt sej för något ord som inte ens finns....

2018-12-07 @ 10:58:32
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0