Torsdagstankar

Frukost i solen på trappen. Sällskap av ett gäng djur. Katter, en hund och ett antal höns. 
 
Jag sitter o försöker peppa mig själv till att idag ska jag göra ett ryck o plocka ihop av allt sånt som gömdes i snön men nu obarmhärtigt har kommit fram igen. 
 
Jag kom sent i säng inatt för jag läste i min bok aningens för länge. Det betydde att jag var trött i morse. O det vankas kvällsjobb. 
 
Men det är sol iaf. Och det uppskattas. Även om svullna ögon pga för lite sömn gör att det är lite jobbigt med ljuset.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Frukost i solen....åhhhh så mysigt, det ger ett hopp om sommar.
Vad läser du för bok?

Svar: Ja visst gör det 😊 jag läser en pocket som jag köpte för nåt år sen men aldrig tog mig tiden att läsa då. Vassa föremål heter den och är skriven av Gillian Flynn.
Kalla mig M

2018-04-19 @ 11:40:12
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Marie

Men åh så härligt att kunna äta frukost ute i solen. Vi har tyvärr eftermiddag/kvällssol. Men det är skönt det också. Satt ute igår från klockan 14 till 17.30 i stekande sol!

Hoppas kvällen gick bra att jobba trots att du var lite trött!

2018-04-20 @ 08:32:04
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0