Onsdag

En riktig tröttmössedag.
 
Jag tror jag lämnade hjärnan på kudden och for till jobbet. För det var inte direkt så jag var pigg o alert o kunde utföra mitt jobb med glans direkt. Kanske tur i oturen att jag åkte dubbelrundan så min kollega kunde dra det största lasset. Fick ju skämmas för hjärnstilleståndet som rådde hela dan.
 
Kom hem och sov sisådär 45 min i soffan innan jag ens var människa att hålla mig vaken. Men kvällen fortsatte i halvfart. 
 
I morgon är jag ledig. Skönt. 
 
Nu blire sängen o sova för natten. Inatt får katterna hålla sig på andra sidan sovrumsdörren. Maja väckte mig genom natten som var. Vid ett tillfälle lekte hon nog modell som gick på catwalken. O det var jag som var själva walken liksom. Vaknade av att hon spatserade fram och tillbaka på mig där jag låg. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0