Onsdag

Aprilväder
 
Sol, solen i moln, regn och hagel o så sol igen. 
 
Jag började fixa i trädgården. Jag har ett evighetsprojekt som jag pillar lite med varje år o sen går ett helt år innan jag pillar dit några fler stenar. Men regn o hagel gjorde det blött och lerigt. Men jag fick dit några plattor iaf. Som jag hämtade från en annan del av trädgården och kånkade dit. Så fick jag lite styrketräning också. 
 
Har känt av pollen i några dagar så har börjat ta antihistamin. Blev så trött att jag var tvungen o ta en slummer. Antar att det är kli i ögonen eller trött som gäller. Hmmm. 
 
Jag tog frukosten utomhus i morse. För då sken solen även om det var lite kyliga vindar.
 
Tyvärr lyckas jag inte ladda upp några nya bilder ikväll. Så det får bli en arkivbild.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jobbiga tider nu för er med pollenallergi, är det bättre att våren kommer långsamt än att allt spricker ut över ett par dagar?
Vädret är inte att lita på :(

Svar: Jag har ju inte sett mig som allergiker. Jag ser mig mer som lite pollenkänslig 😂
Kalla mig M

2018-04-28 @ 07:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0