skogsrunda - bildbomb

Det var en tröttdag idag. Jag slumrade på soffan ganska länge innan jag tog tag i mig själv och gick ut. 
 
Jag tog med mig kameran.
Och jag fick sällskap av ett antal djur. 
Fjanten ser faktiskt ut som att han har grovat på sig men jag tror att kameran ljuger för han känns inte grov direkt. Men jag gillar uttrycket i den här bilden.
 
Jag fick gå hem med katterna igen för jag ville inte riskera att dra med mig de små ut i skogen. Och sen gick jag och kelpien ut i skogen med kameran i högsta hugg.
 
Yrslig och svårt att fokusera men jag tänkte att det blir inte bättre av att ligga kvar i soffan.
 
En bildbomb av lite höst
 
Det är konstigt att de där svamparna man VILL hitta är så mkt svårare att hitta.
Det gäller att ställa in ögat på det man letar efter och sänka sig till en annan nivå. 
 
Jag tillägnar bilderna med mossa till Leila som efterlyste foton sist jag var ut i skogen.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka vackra bilder! Helt klart en skön känsla av höst!

2017-09-29 @ 09:15:18
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Leila

Wow, du har lyckats fånga skogen mossan och framför allt svampar. Jättefina foto. Visste ju att bara du tar med dig kameran så levererar du 😀Tack för att du tillägnat dom till mig 🌸 Kodjo ser verkligen ut som en biff 😀 Han är bra stilig den lilla fjanten. Kram

Svar: Ja kameran i näven ger mig ju ändå må-bra-feeling och i skogen kan ingen se mig krypa runt på alla fyra 😉
Kalla mig M

2017-09-29 @ 16:35:02
URL: http://leilasfoto.se
Postat av: marianne

Som jag sa..tror skogen är det bästa valet dessa dagar, man blir liksom uppslukad av naturen.
Men jisses....följer alla katter också med!?
Norriz brukar gå med oss en liten bit men sen skuttar han in i skogen och försvinner hemmåt

Svar: Ja de hade nog följt med alldeles för långt. Vill inte att de små virrar bort sig för att de bara följt med utan att hålla koll på vart vi gått.
Kalla mig M

2017-09-29 @ 23:01:50
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Maria Bromander

Så fina vackra bilder du bjuder på. Skogen är fantastisk.

Svar: Tack, ja skogen är underbar.
Kalla mig M

2017-09-30 @ 15:34:16
URL: http://dammsamlare.blogg.se/
Postat av: Randytof

I am really happy to have found this web page, it is toally what my church friends are looking in search of. The specifics here on the nice website is very helpful and is going to support my wife and I several times a week great help. Seems like everyone acquired a lot of knowledge concerning this and the other links and info really are evident. I'm not typically on the net all day long but when my friends and I feel like it I am most of the time deeply studying this kind of knowledge or things closely just like it. Can't express my gratitude. If anyone needed some major site work like: We sell used Standard 8' pallet racking or solutions storage of El Centro

2022-08-21 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0