a halleluja moment

När man loggar in på fk med förhoppningen om att äntligen få se att intyget ramlat in fast man gjort det så många gånger förr bara för att konstatera att det gapat tomt men den här gången är det faktiskt där.
Nu ska jag bara våga öppna och läsa vad där står. Eller så laddar jag ner det och skickar oläst till chefen. Så kan jag också göra. Jag orkar nog inte läsa det bara för att konstatera att något inte stämmer. Jag har fortfarande inte tittat på intyget från den 28 juli. Den läkaren var ett riktigt stolpskott och jag mådde så skit när jag gick ut därifrån. 
 
Intyget nu är ju för glappet som uppstod mellan 1 juli och 27 juli. 
 
Mixed feelings indeed.
 
Men jag kanske faktiskt kan våga hoppas på att det ljusnar vid horisonten nu då.
 
Vi tar en kaffe till på det för att fira. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0