Some days ...

Vissa dagar känns bäst att bara tillbringa såhär.
 
I en soffa med valfritt antal katter på magen. 
 
Ja, det är förvisso inte du som människa som väljer antalet. Det gör katterna åt dig. 😂
 
Huvudvärk idag med. Den bara lurades en stund med att hålla sig osynlig. 
 
Jag som hade tänkt plocka ihop en massa sopor o åka med. O ta den där prommisen i stan med fjanten. Som jag tänkt ta i en veckas tid nu snart.
 
Jag tänker så mycket. Men gör så lite utav det.
 
Jag har pillat med lite bilder som jag fotade förut idag iaf. 
 
Självklart hade jag sällskap.
 

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så mysigt med katter på magen. Själv har jag bara en men det räcker så bra det med :)

Svar: Ja ibland räcker det och blir över med en katt. Jag har fem. Och oftast är det mysigt.
Kalla mig M

2017-10-22 @ 19:51:09
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0