Onsdag

Jobbdag. Ett lunchbesök hos en brukare och sen apt. 
 
Vi var många som jobbade idag så jobbilarna räckte inte riktigt till. Sååå, jag fick skjuts av en kollega och sen åkte hon o en annan kollega på en städ o så skulle jag börja gå tillbaka mot dem sen. 
 
Vet ni hur motigt det är att gå när man har ont precis överallt? Nåja jag hann gå en dryg km o det tog mig en kvart, innan jag mötte dem. 
 
Efter mötet kände jag mig ändå lite mindre stel så det var nog bara bra o gå igång lite blodcirkulation.
 
Mötet innehöll gofika då vi skulle avtacka en kollega som slutat.
 
Det finns grader av gräddtårta o den här innehöll way to much grädde om du frågar mig.
Efter jobbet åkte jag vägen om ica för att fylla på mjölk i kylen. Det slank med ett par kanelbullar också. Oups.
 
Försvinnande goda.
Inbillade mig att en halv skulle räcka. Haha trodde jag va. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, vissa gräddtårtor har fasligt mycket grädde på sig. Då blir det inte jätte gott alla gånger.

Svar: Ja det blev grädde kvar på mitt fat så jag kunnat täcka en tårta till.
Kalla mig M

2017-10-04 @ 20:07:35
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0