Slödag

Söndag. Sov tills jag vaknade av mig sjäv runt nio sisådär. Skönt.
 
Förkylningen håller i sig men det får gå ändå. Jag tänker inte göra några aktivt pulshöjande saker om jag säger så. 
 
Innan jag hann iväg till stan för att handla så hade dimman och halkan hunnit slå till. Jäklar så halt o jäklar så lite sikt. Jag orkade inte svänga förbi brorsan på tårtkalas för bonusbrorsonen som fyllde 20 för nån vecka sen. Det fanns inte några såna krafter kvar i kroppen efter ica-besöket. 
 
Istället parkerade jag mig i soffan och väntade in 'så mycket bättre'. Alltså jag är lite besviken på årets upplägg. Det känns som att programmet rushar igenom utan att stanna upp o faktiskt visa så mkt samtal o aktiviteter. Har de dragit ner på programtid eller? Men musiken är bra o vissa artister är extra bra. Jag gillade Tomas version av 'Godmorgon'. Det är ju en låt jag fastnat för sen tidigare också. Den är ju med i en reklamfilm bland annat. 
 
Fjanten tjatade sig upp i soffan igår men han hade nog inte tänkt att en katt skulle vara med också. 😂
Haha
 
O nyss stod han o försökte få smaka en bit av kakan jag hade till kaffet.
Men det var choklad i den så han blev utan. 
 
Sonen ramlade in nu o vi bestämde att han ska övningsköra till Avesta så kan jag köpa pellets för en vecka till. 
 
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0